Äntligen webmobbad!

Det kommer en kommentar signerad Calle Bjormander (utgår ifrån att minst efternamnet är fingerat)

 Bajen suger !

1. Bajen var chanslösa mot elfsborg igår
2. Matchen var slut (vad gjorde domaren ?) och då filmar bajen och vill ha straff..?? Ofattbart – vilket dålig sportmannaskap ! Vakna upp Bajen fans !
3. Nu har Bajen en svart målvakt . Vad säger de fansen i Bajen som slängde in bananer till djurgårdens svarta målvakt nu ? Ärthjärnor !

Bajen – Sopor ! Som ni agerar har ni inte en chans framöver.

Käre Challe,

1. Jag vill tacka dig för vänligheten att utse mig, en enkel hemsideskrönikör, till representant för Bajen – det känns auktoriserat på något vis – och jag uppskattar att du tar dig tid att vid åttatiden en söndagsmorgon (när jag själv sover mig ännu vackrare) reflektera över gårdagsmatchen. Utan att ha varit där, dessutom.

2. För det andra ger din vältajmade kommentar mig en möjlighet att sälla mig till kultureliten. Den dag som alltför få tar del av bloggandet på denna författarhemsida kan jag utan att förlora ansiktet förklara att jag ”inte orkar med allt hat på webben” och kasta in handuken. Toppers, tack!

3. Eftersom din inställning till livet förefaller mig en smula…labil… har jag har låtit en språkexpert granska ditt mail. Kanske är du intresserad av att ta del av hans uppeendeväckande slutsatser?

Din mor var en sköka. Du är lik det lokala mjölkbudet. Din syster tycker – möjligen för att retas med din mor, din lillebror, hans lillebror och många brorsor efter honom samt din mormor – att du är bättre i sängen än din ”far”. Men det är länge sedan du hade sex. Alltför länge. Du har aldrig lyckats få frispel i flipper. Som rundpingisspelare är du värre än medelmåttig. Du kan inte byta tändstift på en Volkswagen. Du lagar ”filtallrik” med hjälp av recept ur en bilderbok. Och du har helt missuppfattat  sakfrågan.

Categories: Bajen, deckare, Författande, insiderskandal, mordmotiv

Inläggsnavigering

One thought on “Äntligen webmobbad!

  1. Neander

    *asgarv*

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

