Jag orkar bara med tre derbykommentarer…

1. Kalla inte spelarna i den gulsvartaklubben för ”Råttor”. Råttor är intelligenta, trevliga och trivsamma.

2. Kalla inte Charlie Davies för ”pojklagsspelare”. Grabbarna i mitt pojklag skulle aldrig någonsin anstränga sig så litet i ett derby.

3.  Jag tänker inte påstå någonting annat än att detta var en rättvis seger. Om fans av motståndarlaget från Södra Uppland kunde erkänna samma sak i fjol, tänker jag faktiskt inte vara sämre. Utan Erland hade vi snackat tennissiffror.

Categories: Bajen, blues

Inläggsnavigering

2 thoughts on “Jag orkar bara med tre derbykommentarer…

  1. vs

    haha. 2 av 3 i alla fall

  2. Mia

    Din headerbild hade varit så himla ball om du liksom låtsades hänga panikslaget i hönsnätstängslet, för det ser ut som om du är jättehögt upp.

    *geni*

Blogga med WordPress.com.

