Skryt om flyt

Rätt ofta får man recensioner som man upplever som trista, illvilliga eller bara allmänt opålästa. Desto skönare när flera personer igår anfaller mig med underättelser om vad Caroline Engvall i Metros pocketspalt har att säga om Klöver Kungar. Jag citerar in extenso:

Hans-Olov Öberg är familjefadern, finansmannen, saxofonistern och fotbollscoachen som skriver deckare på samma tid som vi andra författar ett brev. Han ödslar noll sidor dödtid när hans huvudperson Micke Norell med vänner får ett briljant nätpokeruppslag, så bra att även hans konkurrenter vill åt idén. Kulsprutetempo med elektrisk högspänningstouche.

  och sedan suger jag på den. Utan att ens bry mig om att nämna att jag minsann lider fram mina böcker jag också.

Categories: Uncategorized

Inläggsnavigering

Kommentarer inaktiverade.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

