Om jag någonsin möter Boxer-Robban…..

…kommer dom att få plocka upp honom med såna där spadar som lirarna i gatuköken använder för att hålla stekbordet rent…

Alltså vad är det för fel på kundtjänstpersonalen på Boxer? Idag får jag besked på en fråga som jag ställde via mail för tre veckor sedan. När jag inte fått svar på två dygn tog jag naturligtvis reda på svaren på annat sätt och avslutade dessutom abonnemanget eftersom Boxer inte erbjuder tillnärmelsevis så bra grejor med hälften så bra kvalitet och service som ComHem. Boxerpersonalen seglar därmed förbi SEB’s websupport på Topp-10 taskig serviceattityd-listan. Det är ganska starkt jobbat.

Categories: Uncategorized

Inläggsnavigering

2 thoughts on “Om jag någonsin möter Boxer-Robban…..

  1. Vad kan man förvänta sig av ett företag vars ansikte utåt är animerat…

  2. Jag vet precis vad man kan vänta sig. Igår fick jag ett telefonsamtal från en Boxeranställd som bara ville kolla att vi kommit igång ordentligt. Ha-pippa-ha.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

