Jag – en medietorsk på djupt vatten

Det finns bokhoror och det finns mediatorskar. Dock är den senare rasen inte alls hotad av utfiske, verkar det. Men nu börjar det bli mycket att göra i stimmet. Bara en sån här sak: nya numret av Filter och nya Ulf Lundell kommer samma dag. Jag som just igår hade börjat på For whom the bell tolls för att slippa läsa resten av den dödligt tråkiga ”Defenders of the Faith” som Judas Priests officiella historia kallas. Vad skall jag ägna mig åt nu? I posthögen ligger till yttermera visso Piratförlagets höstkatalog, året till ära i formen av ett litet nittiotalistiskt magasin. Kul grepp med författarintervjuerna i detta format. Very Pirate. Men när skall jag läsa allt? Det brukar reda upp sig. Man skiter i att sova några dygn, helt enkelt. Det får kosta att stanna on top of things. Men tills dess, gnager möjligheternas och valfrihetens smärta på torskfilén.

Du har nu en vecka på dig att gå med i Söderkisar. Gör det!

Categories: Uncategorized

Inläggsnavigering

Kommentarer inaktiverade.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

