Årstidsplågan

Så här års drabbas jag alltid av en observation: det är m-ä-n-g-d-e-r av folk därute som hittar till den här sidan därför att de söker på ”nakna nollor” och liknande grejor.  Skälet? Jag skrev visst en grej i det ämnet för nått år sedan och jag ber härmed alla besvikna humrar om ursäkt för att min blogg fastnar i deras drägelmarinerade garn. Själv är jag nu vuxen nog att vara pappa till en puddingsöt nolla, vars omdöme att inte fastna naken på bild jag litar på.

Categories: Uncategorized

Inläggsnavigering

One thought on “Årstidsplågan

  1. Själv undrar jag vad de som hamnar på min blogg efter att ha sökt på ”sex med minderårig” egentligen är ute efter.
    Säkert får de en chock när de hamnar hos mig. Borde kanske se till att direktlänka dem till reklam för 14 år till salu.

Blogga med WordPress.com.

