Mjaeåhaheeeeehh….

Olof ”Frodo” Guterstam (för närmare info om epitetet följ denna länk) vill spela fotboll nästa år också. Och han är närmast desperat i sina försök att inte förorätta någon av sina två klubbar. Såhär säger han till Eurosport om kommande klubbadress: (snacka om att stå på två isflak samtidigt)

Guterstam själv känner inte att han vill lägga sig i diskussionen mellan klubbarna.

– Nej, det blir en diskussion mellan dem. Jag har känt att jag har fått en bättre utveckling i Bajen och det kanske är bättre för mig att spela i Hammarby eftersom BP är ett sämre lag. Men samtidigt har jag inte fått spela så mycket i Hammarby på slutet.

– I Brommapojkarna skulle jag kanske få en viktigare roll och det kan vara riktigt skoj. Det skulle vara kul om BP kunde göra en kanonsäsong och jag kunde vara en del av det.

Så sött, så sött.

Categories: Uncategorized

Inläggsnavigering

Kommentarer inaktiverade.

Blogga med WordPress.com.

