Kärleken drabbar även Dinosaurier som mig

Plötsligt stod hon bara där, på Universal Studiosområdet i Orlando. Och jag föll som en klubbad fura; en nysågad säl eller vad du vill.  Egentligen borde man väl skämmas, att tappa huvudet sådär – mogen man,  gift, hemmavarande barn under 18 och allt annat de lägger mig till last. Dessutom var hennes uppdykande ingen slump. Det fanns tydligt identifierbara kommersiella krafter bakom hennes placering, där hon stod utanför en mycket exakt kopia av Dinern i ”Sista Natten med Gänget”. (om du inte kan relatera till ”Sista Natten med Gänget”, vill jag meddela att det är en månad kvar innan nedladdning blir riktigt olagligt – inte bara omoraliskt som det varit hela tiden – och att denna superfilm finns på flera torrentsajter..)

Men man är bara människa. Och det som är, det är.  Och visst är hon vacker? Den sista årsmodellen av de klassiska Chevorna.

usa-2009-188

 

Categories: Uncategorized

Inläggsnavigering

One thought on “Kärleken drabbar även Dinosaurier som mig

  1. Liz

    Låter ut som då jag i fredags såg en zebrarandig klänning. Lyckan var gjord (en sekund ungefär, den var sluståld).

Blogga med WordPress.com.

