#beach2064 del 2

Mår osedvanligt bra. Tappar 6 hg jämfört med gårdagen, alltså: effektiviteten i detta! 5.3 kg fram till nästa delmål, således. Upptäcker när jag försöker göra ett överslag på en royalty i skallen att jag möjligen är mer trögtänkt än vanligt, faktiskt litet svårt att fokusera på någonting som i vardagslag brukar flyta utan ansträngning. Hade Anitha rätt när hon påstod att hjärnan inte pallar en så låg kaloritillförsel utan att tappa prestanda eller är det bara höstmörkret? 

Förklarar under en fika med två hockeyprofiler att jag går iTrim. Dom ba: ”Så du ska lägga på dig litet mer tyngd?” på fullt allvar. Relativiteterna, tänker jag. I vissa läger är jag en klen kille. Och jag har ingen träningsvärk efter gårdagens pass på det nya gymmet. Bra eller dåligt? 

Men kampanjen fortsätter och jag ska strax skriva ned den där listan på allt som är roligt med detta. Eyes on the prize, till exempel skjortor som sitter snyggt igen, kavajer som går att använda och fotboll som går att spela *snabbt* igen. 

Categories: #beach2064 | Etiketter:

Inläggsnavigering

Kommentarer inaktiverade.

Blogga med WordPress.com.

