#Beach2064 del 3

Sover extremt dåligt, vaknar vid tretiden och somnar exakt tills dess väckarklockan ringer. Ingår det? Räknade ut att jag nog tål tio extra kalorier igår kväll och hackade ned tomat och grönkål i påssoppan. En nypa Tony Cachéres cajunkrydda på det, och jag fick en riktig måltid. Tuggmotstånd är underskattat. Tack också kära dottern som satt bredvid med en vanlig elitidrottarmiddag och klagade på att hon nog inte fick i sig allt. Peppen, liksom. 

Att träna i iTrims gym blir ibland …udda. I morse var det en poppig låt om att ”inte dö än” samtidigt som vi sliter för livet i cirkeln. Jag vet inte om jag gillade det. 

Vikten stod kvar på (den finfina) nivån från igår. Antagligen har jag andats häftigt i natt. Sånt sätter sig direkt runt midjan, har jag hört. 

Categories: #beach2064 | Etiketter:

Inläggsnavigering

Kommentarer inaktiverade.

Blogga med WordPress.com.

