#beach2064, del 14 – Det. Var. Som. Fan.

De positiva effekterna fortsätter. Eller, det gör dom ju inte bara: dom TILLTAR. Jag testade ju den där skjortan igår, den jag köpte för tre år sedan för att den nog skulle sitta fint när det sista kilot (som aldrig försvann) försvann. Och den satt ju närmast perfekt. Kanske litet rymlig, faktiskt. 

På den linjen fortsatte jag i morse och hade jag nu varit en kvällstidningsreporter skulle jag satt rubben ”TOKBANTA OCH TJÄNA TUSENLAPPAR” på alltsammans. Fem snygga, icke alls helt odyra skjortor (obetydligt begagnade, vill jag lova) kom mig till skänks. Är det typiskt manligt, detta att köpa för litet i hopp om att det ska funka senare, eller är det min inre tjej som har valt prylarna? Jag tror på det förra, min hustru har inga sådana problem med sina inköp. Nåväl: 

Alla.

De.

Gamla. 

Tajta.

Skjortorna.

Funkar. 

Och jag är glad. 

 

1.4 kilo kvar till delmål ett. Ett dygn av miniminimini-kalorier kvar till ökningen. Kämpa, Hans-Olov, Kämpa. 

Categories: #beach2064 | Etiketter:

Inläggsnavigering

Kommentarer inaktiverade.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

