#beach2064 del 22: Bokmässa

Nu blir det att gå upp i kalorikonsumtion, men med förnuft. Det är hela målet för viktkampanjen under bokmässan. Jag tänker mig att bete mig ungefär som med ”varierat” metoden; har laddat upp med bars och smoothies för allting som sker dagtid, vilket lämnar rum kvällstid för …riktig mat. Det ska bli mycket trevligt att få tugga saker igen, det måste jag säga.

1.7 kg kvar till nästa delmål.

4.7 kg kvar till slutmålet, som även innefattar ett 5 cm ytterligare minskat midjemått.

Man får inte heller glömma att glädjas åt att det just idag är fem veckor sedan jag började. Vi skriver -13.4 kg i handlingarna och ca -13 cm i midjemått.

Ett glatt praktiskt problem med allt detta är att jag nu är inte på sista hålet på fyra bälten samtidigt. Fram med hålgörartången härnäst, alltså.

Återkommer efter helgen.

Categories: #beach2064 | Etiketter:

Inläggsnavigering

Kommentarer inaktiverade.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

