#beach2064, del 27 ”Närmare än någonsin”

Glory to the brave, eller vad dom nu säger i Ivanhoe. En vecka sedan vi landade i Stockholm efter New Orleansvecka och …trumtrumtrum…

Jag är nu närmare målet än någonsin. TRE kilo har försvunnit på en vecka. Trots två (erkände han skamset och hällde en spann vatten över sig) undantagskvällar – fredag och lördag – även i förra veckan. Men då bara just kvällarna, nota bene.

Den här veckan ska bli en ”perfekt” vecka med tre gympass och två pulspass och total VLC. Dock överväger jag – eftersom det ska springas millopp om en månad – att byta ut iTrimpassen mot löpning. Klokt, va?

1.8 kilo kvar. Det här är faktiskt helt magiskt. Helt. Magiskt.

VIkten nu är på en nivå som jag inte hållit sedan hösten 2005. Och jag vill faktiskt, för ordningens skull, påpeka att den våg jag hade då visade två kilo mindre än den ”nya” vågen. Jag minns chocken när vi bytte ut trotjänaren och familjen gick upp totalt just 8 pannor.

Categories: #beach2064 | Etiketter:

Inläggsnavigering

Kommentarer inaktiverade.

Blogga med WordPress.com.

