#beach2064, del 31 – styrka!

Tio dagar med riktig mat. Jag tror att jag går upp i vikt. Men det jag verkligen går upp i är prestanda! De tre veckoliga morgongymbesöken är lekande lätta. I jämförelse med tidigare, alltså.

Löpningen – nu har jag avverkat fem rundor sedan kroppen började få mat igen. Att springa som sjuttiofemnånstans i stället för ”drygtnittiopannors” är helt magiskt. Inte visste jag att jag kunde…

Jag kommer inte att hinna få någon jätteträning före Tunnelloppet, men det kommer definitivt att bli ett bra race ändå.

Det här med iTrim, förresten. Att ha varannanveckors uppföljningsmöten är en briljant idé. Det håller matdisciplinen uppe litet extra. Inte för att jag är demotiverad någonstans, men det bidrar till alltsammans.

Och snart börjar en nära vän sin resa mot 20 kilo mindre. Jag är glad för hans skull.

Categories: #beach2064 | Etiketter:

Inläggsnavigering

Kommentarer inaktiverade.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

